יעקב איתי סמלסון הינו בעל מעל ל- 30 שנות ניסיון בפיתוח מערכות, הדרכה ושיווק בתפקידים בכירים בהיי-טק של מערכות כספים בחברות הכי גדולות בשוק הישראלי והבינלאומי.

יעקב הינו מנטור בינלאומי לשיווק עסקים באינטרנט, מוביל עסקים להצלחה תוך יצירת זרימת לקוחות אוטומטית ויצירת הכנסות גבוהות. יעקב הנו מאמן בכיר בקבוצת Success Group, מפתח שיטת טראפיק סקסס להזרמת אלפי מבקרים לאתר ומחבר הספר “צונאמי של לקוחות חדשים". יעקב מתמחה בניהול ובניה של תהליכים אוטומטיים, לרבות מערכי תנועה, וובינרים ובניית תהליכי השקה עוצמתיים. ומשמש כזרוע הביצועית של ההשקות המצליחות ביותר בישראל של עשרות מוצרים מצליחים שלו והשקות של המנטורים הטובים והמובילים בישראל.

יעקב הינו אוטוריטה עיסקית, טכנולוגית בעל הכירות מלאה של הכלים, השיטות, והאסטרטגיות ההופכות כל עסק למצליח בתחומו. יעקב מכיר בדיוק מה עובד, מה לא עובד והכי חשוב הוא יודע להעביר את הידע בצורה עוצמתית, פשוטה וקלה – כך שכל אחד יוכל ליישם בעצמו. המוטו של יעקב – מיינדסט להצלחה ועשייה חמה תוך יישום תהליכים אוטומטיים יביאו יותר לקוחות והרבה יותר כסף לכל אחד שרוצה.

סופר, כתב את הספר הייחודי – "צונאמי של לקוחות חדשים"

מלווה עסקים רבים בבניית תהליך המרה מנצח של גולש ללקוח, באמצעות הכשרות מקוונות ותוכניות ליווי.

בין לקוחותיו הרבים, איתי פז, ערן שטרן, גיל פרץ, ניר דובדבני, עומר דורון, זהר עמיהוד, ד"ר אריה ארליך, ועוד רבים נוספים.

הייחודיות של יעקב מגיעה מעשייה מעשית – מה שנקרא ללכלך את הידיים – קודם לעשות ורק אחר כך ללמד.

החזון של יעקב הוא לאפשר לעסקים למשוך לקוחות בקלות וביעילות, וליצור שיווק אפקטיבי המבוסס ברובו על "טייס אוטומטי!"

מדד ההצלחה היחיד של יעקב הוא יותר לקוחות משלמים בעסק שלך!

 

 

הרצאות, סדנאות וימי עיון

ההרצאות, הסדנאות וימי העיון מותאמות בהתאם לדרישות ולצרכי הלקוח ובהתאם למאפייני קהל היעד. בשל היותו בעל עסקים חובקי עולם והחיבור העוצמתי שלו לעולם המעשי, ההרצאות מבוססות על ניתוח אירועים עדכניים, תוצאות מהשטח והצגת לקחים ותובנות רבות המבוססות על נסיונו העיסקי הרב. ההרצאות מועברות בשפה ברורה תוך דגש מיוחד על הומור, השראה ואנרגיה גבוהה של הקהל.

יעוץ אסטרטגי וליווי מקצועי

יעקב איתי סמלסון משמש כיועץ לעסקים ברחבי העולם בנושא שיווק באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית. התמחותו היא בליווי עסקים לצורך לשיפור יכולות השיווק במדיה הדיגיטלית ושיווק ומכירות באינטרנט, הגדלת התוצאות העיסקיות תוך ניתוח המערכים הקיימים, בניית תכניות פעולה ותכנון אסטרטגי תוך שימוש חכם במשאבים קיימים בתוך העסק. יעקב איתי סמלסון מסייע לעסקים לתכנן, לבנות ולשפר מערכי שיווק מתקדמים וחכמים תוך בניית מתודולוגיות ותהליכי עבודה אפקטיביים מול גורמים בתוך הארגון, מנהלים ועובדים ומול גורמים מחוץ לארגון, ספקי השירותים השונים (חברות הקמת אתרי אינטרנט, חברות לקידום אתרים במנועי החיפוש, חברות מדיה לרכישת קמפיינים ממומנים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, חברות התשתיות ועוד).